رفتن به مطلب
  • به انجمن گیم جی جی خوش آمدید!

    برای دسترسی و استفاده از تمامی قابلیت های انجمن (از جمله ارسال موضوع یا پاسخ، دانلود فایل و هرگونه فعالیتی در انجمن) شما نیاز به ثبت نام دارید.
     

    ثبت نام کاملاً رایگان میباشد.

     

بروزرسانی Modern Warfare II: بتا آخر هفته اول


Gamer1king

98 بازدید

سلام بازیکنان #MW2!

دیدن بسیاری از شما که در پلتفرم‌های سونی به بازی آخر هفته یکی از بتای چندنفره ما می‌روید شگفت‌انگیز بوده است، و مشتاقانه منتظر بسیاری از شما هستیم که برای آخر هفته دوم در همه پلتفرم‌ها به ما بپیوندید.

قبلاً بازخوردهای فوق‌العاده‌ای در Reddit و رسانه‌های اجتماعی و همچنین تعداد زیادی آمار از طرف ما جمع‌آوری شده است. علاوه بر نقشه‌ها و حالت‌های جدیدی که برای آخر هفته دوم آماده کرده‌ایم، برخی تغییرات (و چیزهای جدیدی که در حال تلاش هستیم) نیز داریم که این هفته با شما به اشتراک می‌گذاریم.

در طول آخر هفته اول، ما بازی را انجام دادیم، بازی در حال انجام را تماشا کردیم، بازخورد شما را خواندیم و با بسیاری از شما صحبت کردیم.

 در سطح بالایی که به آخر هفته دوم منتهی می شود:

1-  رفع خرابی های مختلف
2-  خطاب به چند سوء استفاده از بازی
3-  برخی از مشکلات جغرافیایی و نورپردازی نقشه وصله شد
4-  پیشرفت به روز شده برای برخی از اشکالات مربوط به

در اینجا مواردی وجود دارد که از شما شنیده ایم:

قوانین نقطه مینی نقشه

    در حال حاضر در نسخه بتای MW2، تنها زمانی که یک پهپاد فعال است، نقاط بازیکن دشمن را نشان می دهیم. دلیل طراحی این امر این است که ما نمی خواهیم بازیکنان را به خاطر شلیک سلاح هایشان تنبیه کنیم. ما همچنین از بازیکنان می‌خواهیم که منشأ شلیک گلوله را در مقابل سفر مستقیم به جایی که نقطه روی نقشه کوچک است جستجو کنند. ما همچنان به جمع آوری بازخورد در مورد نحوه بازی در رابطه با این موضوع ادامه می دهیم.

ردیابی هدف

    ما بازخوردهایی را دیده‌ایم که نشان می‌دهد وقتی وارد یک آتش‌بازی می‌شوید، ردیابی اهداف دشوار است. ما موافقیم که این یک مشکل است و ما تغییراتی را برای کاهش تیرگی دود پوزه و افزایش دید فلاش پوزه برای کمک به تعامل با شخصی که به سمت شما شلیک می کند، داریم. این تغییرات باید به ردیابی حریفان در نبرد کمک کند.
    ما همچنین در حال بررسی راه‌های بیشتری برای تمایز بصری دشمنان و دوستان خارج از پلاک‌های استاندارد بالای سر بازیکنان حریف هستیم. ما چند تغییر را در آخر هفته دوم امتحان خواهیم کرد ... بیشتر در این مورد در اواخر این هفته.

رابط کاربری

    ما بازخوردهایی را در مورد مشکل ویرایش بسته‌های سود، مدیریت بارگیری‌ها و دسترسی به اسلحه‌خانه دیده‌ایم. ما برخی از مشکلات UX و همچنین برخی از اشکالات را شناسایی کرده‌ایم – اینها مواردی هستند که نمی‌توانیم به موقع آن‌ها را برای آخر هفته دوم بتا تنظیم کنیم، اما قبل از راه‌اندازی به آنها توجه می‌کنیم.

امتیازات

    ما بازخوردهای مختلفی را در مورد سیستم Perk Package دیده‌ایم. برخی از بازیکنان آن را دوست دارند و برخی دیگر احساس می کنند که این یک انحراف غیر ضروری از سیستم اصلی است. ما احساس می‌کنیم که تغییر خوبی در نحوه عملکرد امتیازات و پیشرفت کلی یک مسابقه است. ما همچنین امتیازات نهایی را متعادل کرده‌ایم تا زمانی که بعداً در مسابقه به دست می‌آورید، قدرتمندتر شوید. ما آزمایشات خود را در آخر هفته دوم بتا ادامه خواهیم داد، از جمله افزایش شدید نرخ درآمد این موارد برای مشاهده واکنش بازیکنان. هدف ما بهبود جریان همه هدیه‌ها قبل از راه‌اندازی است.
    Dead Silence یکی دیگر از موضوعات داغ است، زیرا بسیاری از بازیکنان ابراز کرده اند که مایلند آن را به جای ارتقاء فیلد به عنوان یک Perk ببینند. ما معتقدیم که برای سلامت بازی مهم است که عجله‌کنندگان نتوانند با سرعت بالا بدون پیامد حرکت کنند. Dead Silence به عنوان یک ارتقاء میدانی تعادلی بین آزادی حرکت و قابل پیش بینی بودن مبارزه ایجاد می کند.

رد پا

    صدای Footstep در هفته اول MP Beta بسیار بالا بود و به بازیکنان اطلاعات جهت مسافت طولانی در مورد دشمنان می داد. برای آخر هفته دوم، تغییراتی در راه است. ما در حال کاهش دامنه صدای پا برای حالت‌های مختلف حرکت بازیکن (دویدن، سرعت و سرعت تاکتیکی) هستیم. این به کاهش هزینه حرکت در اطراف نقشه کمک می کند. تغییر دوم این است که اکنون ردپای دشمن و دوست متمایز است. این باید به بازیکنان کمک کند تا درک بهتری از آنچه در حال حرکت در میدان نبرد است، داشته باشند. جزئیات بیشتر در ادامه

اسلایدها

    احساسات پیرامون حذف لغو اسلاید همچنان مثبت است. ما از این راه‌حل آگاه هستیم و در حال بررسی نحوه مدیریت آن برای آخر هفته دوم نسخه بتا هستیم. علاوه بر این، ما برخی تغییرات اسلاید دیگری برای راه اندازی داریم که باعث می شود این حرکت کمی روان تر و سریع تر به نظر برسد.

Crossplay Beta از پنجشنبه 22 سپتامبر در ساعت 10:00 صبح به وقت محلی آغاز می شود. ما شما را آنجا خواهیم دید!

  • پسند 1

0 دیدگاه


دیدگاه‌های پیشنهاد شده

هیچ دیدگاهی برای نمایش وجود دارد.

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
G A M E G G
logo-samandehi
×
×
  • اضافه کردن...
Discord GitHub LinkedIn Instagram YouTube