chemistry21

کاربر عادی
  • تعداد ارسال ها

    1
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره chemistry21

  • تاریخ تولد تعیین نشده
  1. chemistry21

    سئو سایت خبری

    اگر وب سایت شما یک سایت خبری است، موارد زیادی برای بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو در پیش رو دارید. در این صفحه به بررسی تعدادی از پارامترهای اصلی سئو سایت های خبری می پردازیم. همچنین با توجه به تبحر تیم رادزاد در زمینه سئو سایت خبری می توانید با ما تماس گرفته و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. اول از همه اینکه صرف داشتن یک قسمت اخبار در سایتتان نمی توان آن سایت را سایت خبری دانست. سایت های خبری سایت هایی هستند که به صورت مدام در حال نشر اخبار می باشند و از تعداد صفحات بسیار زیادی برخوردارند. پروژه Google News نیز به راحتی هر سایتی را به عنوان منابع خبری نمی شناسد و وارد شدن به لیست آن بسیار کار دشواریست. البته در حال حاضر Google News در زبان فارسی فعال نیست. درک مفهوم چرخه زندگی یک خبر و ارزش اقتصادی آن دو نوع بازه زمانی در سئو خبرها وجود دارد: ارزش 48 ساعت ابتدایی انتشار خبر و ارزش آرشیوی آن. هر کاری که شما در 48 ساعت ابتدایی یک خبر انجام می دهید ارزش آرشیوی آن را در 100 سال آینده مشخص می کند. خبری که به بهترین وجه ممکن پوشش داده شود، همانیست که در چند نسل آینده نیز به آن استناد خواهد شد. تولید خبر نیز بسیار گران است و اگر بخواهید از از سایت های خبری درامدی کسب کنید، می بایست از تکنیک های تبلیغات خاصی استفاده کرده و بین تولید محتوا و انتشار تبلیغات نیز توازن ایجاد کنید. صفحات AMP راه اندازی قابلیت AMP برای هر وبسیاتی می تواند مفید باشد. اما در وبسیات های خبری نیاز به این قابلیت بیشتر احساس می گردد. صفحات AMP در سایت های خبری افرادی که از طریق موبایل وارد سایت های خبری می شوند، این انتظار را دارند که هرچه سریعتر خبر مورد نظر خود را مشاهده کنند و برای آنها نیازی نیست که سایر فایل های جاوا اسکریپتی که برای زیبایی صفحه به کار برده می شوند بارگذاری گردند. AMP این نیاز را برطرف کرده و تمام موارد اضافه را از صفحه حذف کرده تا کاربر با سرعت هر چه بیشتری خبر مورد نظر را مطالعه کند. سرعت پایش سایت توسط ربات های گوگل اگر یک سایت خبری دارید، مطمئنا اولویت اول شما، ایندکس سریع خبرهای شما توسط گوگل است. در باب این مسئله نکاتی وجود دارد که می بایست رعایت گردند. مشخصا می بایست سرعت بارگذاری سایت را افزایش دهید و سپس نقشه سایت XML به روز و در دسترسی داشته باشید. دقت کنید که نقشه سایت خبری متفاوت از نقشه سایت معمولی است. گوگل در این مورد راهنمایی هایی را ارائه کرده است: نقشه سایت خبری می تواند فقط شامل خبرهای دو روز اخیر باشد. (ایندکس های هر خبر نهایتا سی روز توسط گوگل نگهداری می شوند) به محض انتشار هر خبر، نقشه سایت خبری خود را به روز کنید. بیشترین تعداد یو آر ال قابل قبول در نقشه سایت خبری، 1000 یو آر ال است. به محض انتشار یک خبر یک نقشه سایت از ابتدا ایجاد نکنید، بلکه صرفا نقشه سایت قبلی را آپدیت کنید. از تولید کننده نقشه سایت گوگل استفاده نکنید. مطلب کامل ساخت نقشه سایت خبری را در اینجا می توانید مطالعه کنید. سرعت خزیدن ربات های گوگل در سایت شما با افزایش تعداد انتشار پست ها در روز افزایش می یابد. اگر ربات های گوگل با هر بار سر زدن به سایت خبری شما با مطالب جدیدی مواجه شوند، دفعه های بعد هر چه زودتر به سایت برمیگردند. این موضوع بدین معنیست که شما می بایست حتما از یک سرویس هاستیگ بسیار قوی استفاده کنید تا پاسخگوی ربات های گوگل و کاربران سایت باشد. سرعت پایین سایت و داون شدن سرور به شکل مکرر بر روی نحوه کار ربات های گوگل با سایت شما تاثیر منفی می گذارد. همچنین با استفاده از فایل Robots.txt دسترسی گوگل به قسمت های غیر ضروری را ببندید و تنها بر روی قسمت های مهم تمرکز کنید. ساختار یو آر ال سایت را بهبود ببخشید و از تولید صفحات با محتوای تکراری خودداری کنید.